Γενικοί Όροι Συμμετοχής

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ

Οι κάτωθι όροι διέπονται από τις διατάξεις του υπ’ αριθμ. 7/2018 Προεδρικού Διατάγματος, όπως ισχύει, κατ’ εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 2015/2302 Οδηγίας ΕΕ.

Ο εκαστοτε ταξιδιώτης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους κάτωθι όρους, οι οποίοι αποτελούν αναπόστατο μέρος της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού που επιλέγει, και τις πληροφορίες, διευκρινίσεις και συστάσεις που σας παρέχει ο Εταιρεία μας για κάθε ταξίδι. Στους κάτωθι γενικούς όρους συμπεριλαμβάνονται υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του ταξιδιώτη αλλά και της Εταιρείας μας. Οι ειδικότερες πληροφορίες για το κάθε ταξίδι- ημερομηνία διενέργειας, διάρκεια , κόστος κτλ- αναγράφονται στο εκάστοτε πρόγραμμα και τον τιμοκατάλογο, τα οποία οφείλετε να αναγνώσετε πριν τη συμμετοχή σας. Η συμμετοχή του ταξιδιώτη/εκδρομέα σε οργανωμένο ταξίδι συνεπάγεται την αποδοχή των Γενικών Όρων Συμμετοχής, όπως τίθενται κατωτέρω δυνάμει του υπ’ αριθμ. 7/2018 ΠΔ, καθώς και την αποδοχή του προγράμματος και του τιμοκαταλόγου. Διευκρινίζεται στο παρόν σημείο ότι για την διενέργεια ημερήσιων εκδρομών, ήτοι εκδρομή μικρότερη των 24 ωρών οι διατάξεις του υπ’ αριθμ. 7/2018 Προεδρικού Διατάγματος δεν εφαρμόζονται.

1. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ

Η εταιρεία με την επωνυμία «ΚΙΤΣΑΡΑ ΗΛΙΑΝΑ ΠΟΛΥΖΟΣ ΦΩΤΙΟΣ Ο.Ε.» (KITSARA ILIANA POLYZOS FOTIOS G.P.) και με διακριτικό τίτλο «A GOOD TRAVEL CO.» , έχει έδρα εντός του Δήμου Δωδώνης της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων της Περιφέρειας Ηπείρου, έχει αριθμό MH.T.E. 0622E70000055701 και αριθμό ΓΕΜΗ 174967029000 και δραστηριοποιείται στην διοργάνωση οργανωμένων ταξιδιών και εκδρομών προς μεμονωμένους ταξιδιώτες η ομάδες αυτών. Η επίσημη ιστοσελίδας της εταιρείας μας είναι η  https://agoodtravelco.gr  , και η σελίδα μας στο Instagram είναι @agoodtravelco.

2. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι παρόντες Γενικοί Όροι Συμμετοχής έχουν γενικό χαρακτήρα και ισχύουν, εφόσον δεν αναφέρεται κάτι ειδικότερο ή διαφορετικό στο πρόγραμμα εκάστου ταξιδιού. 

Τα προγράμματα και το κόστος αυτών ισχύουν αποκλειστικά για την περίοδο που αναγράφεται σε αυτά. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία των προγραμμάτων των ταξιδιών μπορεί να αλλάξουν, λόγω έκτακτων αλλαγών των συνθηκών. Στην περίπτωση αυτή, θα ειδοποιηθείτε άμεσα με τον πλέον πρόσφορο τρόπο και ως εκ τούτου θα πρέπει να διαθέτουμε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας, για τη δήλωση των οποίων εσείς φέρετε αποκλειστική ευθύνη. 

Οποιεσδήποτε ειδικές επιθυμίες, ανάγκες ή απαιτήσεις σας, όσον αφορά στο ταξίδι σας, θα πρέπει να μας γνωστοποιηθούν ρητά από εσάς και εφόσον είναι εφικτή η πραγματοποίηση τους, να συμφωνηθούν και από τους δύο συμβαλλόμενους (Εταιρεία και ταξιδιώτη) και να περιλαμβάνονται ρητά στη σύμβαση.

3.  ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι δηλώσεις συμμετοχής/εγγραφές γίνονται με ηλεκτρονική αλληλογραφία στο επίσημο mail της εταιρείας μας info@agoodtravelco.gr, τηλέφωνο (+30)6985743667 και μέσω της επίσημης σελίδας μας στο Instagram @agoodtravelco, υπό την προϋπόθεση, και προκειμένου να δεσμευτούν οι θέσεις για έκαστο ταξίδι, της καταβολής του προβλεπόμενου κάθε φορά ποσού, μετρητοίς, μέσω πιστωτικής/χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας ή με έμβασμα προς της εταιρεία μας, κάτι το οποίο αυτομάτως συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή και συμμόρφωση με τους παρόντες Γενικούς Όρους. 

Το δικαίωμα συμμετοχής στο ταξίδι, εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας του και των σχετικών επιβαρύνσεων τουλάχιστον 48 ώρες πριν την αναχώρηση (ή διαφορετικού χρονικού πλαισίου κατόπιν επικοινωνίας με τους ιθύνοντες) σε περίπτωση μονοήμερης εκδρομής και 15 πλήρεις ημέρες πριν την αναχώρηση σε περίπτωση ταξιδιού με διανυκτέρευση, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στη σχετική Σύμβαση. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο, δίνει το δικαίωμα στην εταιρεία μας να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά τέλη, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που προβλέπονται στο παρόν. Ο συμβαλλόμενος, ο οποίος εκπροσωπεί την οικογένεια ή την ομάδα του, έχει την υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν συνταξιδιώτες του για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες μέσω τρίτου έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τον εκπρόσωπο που τους ενέγραψε στο ταξίδι, το δε τουριστικό γραφείο θέτει στη διάθεσή τους κάθε σχετική πληροφορία, όποτε του ζητηθεί. 

Οι τουριστικές υπηρεσίες που θα σας παρασχεθούν, καθώς και τα σχετικά κόστη, αναφέρονται λεπτομερώς στη Σύμβαση Οργανωμένου Ταξιδιού που θα πρέπει να υπογράψετε. Συγκεκριμένα θα παραλάβετε τη Σύμβαση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (σ’ αυτή την περίπτωση έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που σας αποστάλθηκε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, λαμβάνοντας υπόψη τα σχετιζόμενα ακυρωτικά τέλη που αναφέρονται στο Άρθρο 11 στη συνέχεια). 

Στις οργανωμένες αεροπορικές εκδρομές, ο συνοδός σας θα βρίσκεται στο αεροδρόμιο άφιξης και οι υπηρεσίες αρχίζουν και τελειώνουν με την άφιξη και την αναχώρηση από/προς το αεροδρόμιο προορισμού της εκδρομής αντίστοιχα. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αντικατάστασης του αρχηγού/συνοδού κατά τη διάρκεια της εκδρομής/ταξιδιού. Σε ορισμένες περιπτώσεις η συνοδεία πραγματοποιείται με τοπικούς αντιπροσώπους.

Η Εταιρεία μας, δεν φέρει καμία ευθύνη για τις μέρες και ώρες λειτουργίας των αγορών, μουσείων, αρχαιολογικών χώρων κλπ. Στο πλαίσιο εξυπηρέτησης των αναγκών της αιτούμενης τουριστικής υπηρεσίας, η Εταιρεία μας επεξεργάζεται Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα (Δ.Π.Χ) που θέτει στη διάθεση του έκαστος ταξιδιώτης και τα οποία τηρεί για εύλογο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR).

4. ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ - ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΚΛΠ.

Η αξία-τιμή των ταξιδιών αναφέρεται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο μας. Οι τιμές των ταξιδιών υπολογίζονται κατά την ημέρα που εκδίδεται ο τιμοκατάλογος, με βάση τα κοστολόγια των υπηρεσιών κάθε ταξιδιού, το κόστος των καυσίμων ή άλλων πηγών ενέργειας, τους ισχύοντες ναύλους / επίναυλους, κάθε είδους φόρων ή τελών, την ισοτιμία ξένων νομισμάτων σε σχέση με το € (Ευρώ), καθώς και κάθε άλλο παράγοντα κόστους. Η Εταιρεία μας, δύναται σε επί μέρους συμβάσεις (ήτοι πολυήμερα ταξίδια) να ορίσει δυνατότητα αύξησης τιμής υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο υπ’ αριθμ. 7/2018 ΠΔ. 

Τονίζεται ότι, στην τιμή του ταξιδιού δεν περιλαμβάνονται τυχόν κόστη έκδοσης ταξιδιωτικών εγγράφων καθώς και τυχόν κόστη ιατρικών εξετάσεων σε συμμόρφωση εθνικών και κοινοτικών διατάξεων για την ομαλή εκτέλεση του ταξιδιού ή ακόμη και την είσοδο ή παραμονή στον τόπο προορισμού. Τα κόστη αυτά καταβάλλονται από τον πελάτη απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς, χωρίς να έχει οποιαδήποτε ανάμιξη και ευθύνη η εταιρεία μας.  

Η Εταιρεία μας έχει το δικαίωμα, για ορισμένη χρονική περίοδο ή για περιορισμένο αριθμό θέσεων, να προπωλήσει θέσεις σε ευνοϊκότερες τιμές, με ειδικούς όρους ακυρωτικών τελών. 

Οι παιδικές χρεώσεις  ποικίλλουν κατά περίπτωση από προσφορά δωρεάν διαμονής, χωρίς φαγητό, στα ξενοδοχεία και τα πλοία, μέχρι μια μικρή έκπτωση (για ηλικίες 2-12 ετών, συνήθως, και μόνον όταν πληρώνουν δύο ενήλικες στο ίδιο δωμάτιο/καμπίνα).  Συνήθως στις τιμές δεν περιλαμβάνονται φόροι διαμονής και δημοτικοί φόροι.

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Η εταιρείας μας  έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει στους ταξιδιώτες. Όμως, έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων προσώπων και των συνεργατών τους, καθώς και για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων των διαφόρων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, τρένων κλπ.) είτε σε περίπτωση αποκλεισμού (“εμπάργκο”) περιοχών εξ αιτίας τρομοκρατικών ενεργειών, απεργιών και άλλων αιτίων ανωτέρας βίας. Η εταιρεία μας  δεν μπορεί να προβλέψει ή να ελέγξει οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ναυλωμένων πτήσεων (charters) ή και δρομολογημένων αεροπλάνων ή πλοίων για τεχνικούς ή μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους (και κατά συνέπεια οι ταξιδιώτες δεν θα πρέπει να προγραμματίζουν σημαντικές προσωπικές δραστηριότητες ή να συνδυάζουν άλλες μετακινήσεις, τις ημέρες των αναχωρήσεων/αφίξεων). 

Τονίζεται ότι, η εταιρείας μας δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής του και μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανωτέρας βίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις, η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές, όμως θα εξαντλήσει κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί γι’ αυτόν ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανωτέρας βίας, από τους ίδιους τους ταξιδιώτες. 

Εύλογα παράπονα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού, στην εταιρεία μας), και στον παρέχοντα τη συγκεκριμένη υπηρεσία, εγγράφως.  Αν το πρόβλημα που επισημάνθηκε δεν κατέστη δυνατόν να λυθεί επί τόπου, μετά την επιστροφή σας από το ταξίδι, θα πρέπει να υποβάλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οποιοδήποτε σχετικό παράπονο μέσα σε προθεσμία 7 εργάσιμων ημερών, μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία διαθέτετε για την αιτιολόγησή του. Μετά την παρέλευση 7ημέρου, η εταιρεία μας  δεν έχει υποχρέωση απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση. Εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης ή της πλημμελούς εκτέλεσης παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, η αποζημίωση στον πελάτη περιορίζεται σε ότι ορίζουν οι διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν την χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές. Ειδικότερα: H αποζημίωση που θεμελιώνεται από την μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, περιορίζεται μέχρι το διπλάσιο της αξίας στην κατ’ άτομο τιμή του ταξιδιού.  

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης οποιασδήποτε εκδρομής σε περιπτώσεις επέλευσης γεγονότων ανωτέρας βίας και ενδεχόμενου κινδύνου της ζωής των ταξιδιωτών ή μη συμπλήρωσης του ελάχιστου αριθμού συμμετεχόντων, ο οποίος καθορίζεται από το πρόγραμμα της εκδρομής. Ελάχιστη απαιτουμένη συμμετοχή ορίζονται τα 25 άτομα. Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να ακυρώσει οποιοδήποτε ταξίδι αν η συμμετοχή θεωρηθεί ανεπαρκής η για άλλους λόγους κριθεί ότι δεν ευνοείται η πραγματοποίηση της . Σε περίπτωση ωστόσο μικρότερης συμμετοχής από την ελάχιστα προβλεπόμενη, ο πελάτης θα ενημερώνεται α) μέχρι 20 ημέρες πριν την έναρξη ταξιδιών διάρκειας άνω των 6 ημερών, β) μέχρι 7 ημέρες πιο πριν για ταξίδια από 2 έως 6 ημέρες και γ) 24 ώρες πριν για ταξίδια που διαρκούν λιγότερο των 2 ημερών. 

Σε περίπτωση έκτακτων και αναπόφευκτων γεγονότων ο ταξιδιώτης θα ενημερώνεται το συντομότερο δυνατό και θα του επιστρέφεται, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, το σύνολο του ποσού που έχει καταβάλει, πλην τυχόν διαχειριστικών εξόδων. 

Η εταιρεία μας δύναται να προτείνει στον ταξιδιώτη να συμμετάσχει στο ταξίδι με ορισμένη οικονομική του επιβάρυνση, την οποία εφόσον αποδεχθεί και υπό την προϋπόθεση ότι σχηματίζεται ταξιδιωτικό group, θα υπογράψει επικαιροποιημένη σύμβαση με την νέα διαμορφωθείσα τιμή. Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης δεν συναινεί και επιλέξει την ακύρωση της συμμετοχής, του επιστρέφεται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος όλο το ποσό που έχει καταβάλει.

Η εταιρεία μας προσφέρει μόνο τις παροχές που αναφέρονται στις περιγραφές των προγραμμάτων των οργανωμένων ταξιδιών. Τυχόν προαιρετικές παροχές διατίθενται με επιπλέον χρέωση, εφόσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίησή τους. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις προαιρετικές παροχές, οι οποίες πραγματοποιούνται κυρίως από τοπικούς φορείς. 

Η εταιρεία μας δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων , χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων και οιασδήποτε συνέπειας από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη. 

Μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού σας, η εταιρεία μας θα εκδώσει τα προβλεπόμενα εκ του νόμου φορολογικά παραστατικά.

6. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ

Βασική υποχρέωση του ταξιδιώτη αποτελεί η πλήρης συμμόρφωση του προς το πρόγραμμα του ταξίδια και τις υποδείξεις των συνοδών/ξεναγών και η συνέπεια στο χρονοδιάγραμμα του ταξιδιού και συγκεκριμένα η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κτλ.). Αν η καθυστέρηση ή η ασυνέπεια του ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης τυχόν προσφερόμενης υπηρεσίας, ο ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε ή και για το σύνολο του ταξιδιού, αν δεν καταφέρει την επανασύνδεση. Η εταιρεία μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει, χωρίς να έχει ή να αναλαμβάνει οιαδήποτε υποχρέωση και ευθύνη. Λόγω του πλήθους των ταξιδιωτών είναι απαραίτητη η ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά. 

Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρησή σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, πρέπει να επιβεβαιώνετε επί τόπου τις επόμενες πτήσεις σας με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνεστε ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση σας. 

Σε περίπτωση που ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του εκτός ομάδας βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού οι οποίες δεν παρασχέθηκαν στον ταξιδιώτη από δική του αμέλεια ή ευθύνη, λόγω ασθένειάς του ή αιφνίδιου ατυχήματός του. Σε περίπτωση που ο πελάτης κωλύεται να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι στο οποίο έχει κρατήσει θέση, μπορεί να εκχωρήσει (ενημερώνοντας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την εταιρεία μας) την κράτησή του σε άλλο άτομο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερο 7 ημέρες πριν από την έναρξη των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ενώ  για τις θαλάσσιες μεταφορές η αντίστοιχη προθεσμία είναι 10 εργάσιμες ημέρες πριν από την αναχώρηση. Ο αντικαταστάτης (εκδοχέας) και ο αρχικός συμμετέχων (εκχωρών) ευθύνονται αλληλέγγυα και εις ολόκληρον έναντι της εταιρείας μας να καταβάλλουν σε αυτόν το τυχόν οφειλόμενο υπόλοιπο του ποσού, καθώς και τα ενδεχόμενα πρόσθετα έξοδα της εκχώρησης αυτής. Διευκρινίζεται ότι η όποια τυχόν αλλαγή θα πρέπει να είναι ακριβώς εντός του ιδίου πλαισίου και θα είναι αποδεκτή εφόσον όλοι οι προσφέροντες υπηρεσίες στο οργανωμένο ταξίδι (εμπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία κτλ.) αποδέχονται τις αλλαγές. Οι ταξιδιώτες είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις των παιδιών που συνοδεύουν και οφείλουν να τα εποπτεύουν ανελλιπώς καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού για την ασφάλεια και τη συμπεριφορά τους. 

Ιδιαίτερα στην περίπτωση των αερομεταφορέων, πρέπει να επισημανθεί ότι δεν επιτρέπεται η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων του επιβάτη, αλλά μόνο η ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης και η κράτηση νέας θέσης, εφόσον αυτό κατά περίπτωση είναι δυνατόν και με το ανάλογο κόστος. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που αυτό δεν σταθεί δυνατό, η δε συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης θα γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν ή από τους προμηθευτές υπηρεσιών όρους ακύρωσης. Στην περίπτωση των αεροπορικών εισιτηρίων τα οποία έχουν εκδοθεί μετ’ επιστροφής ή πολλαπλών διαδρομών δεν είναι πάντοτε εφικτή η χρήση μεμονωμένων σκελών του εισιτηρίου. Ο χρήστης θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με τον ταξιδιωτικό οργανισμό, ώστε να ενημερωθεί για την πολιτική που εφαρμόζει η κάθε αεροπορική εταιρεία. 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής / ταξιδιού ενδέχεται να υπάρξει φωτογραφική ή/και οπτικοακουστική κάλυψη και το υλικό αυτό να δημοσιοποιηθεί στα κοινωνικά δίκτυα της εταιρείας μας αποκλειστικά και μόνο για ανάγκες προωθητικών ενεργειών. Έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε τη συμμετοχή σας, ενημερώνοντας εκείνη την ώρα τον υπεύθυνο της εκδρομής / ταξιδιού, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι έχετε παράσχει οικειοθελώς και αυτοβούλως τη συναίνεσή σας. 

Εάν το ταξίδι διακοπεί, λόγω καραντίνας ή τυχόν νοσηλείας του συμμετέχοντα ή για οποιοδήποτε περαιτέρω προληπτικό λόγο δημόσιας υγείας είτε της χώρας προορισμού είτε οποιασδήποτε ενδιάμεσης χώρας, η εταιρεία μας δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη έναντι του ταξιδιώτη για τη μη παροχή μέρους ή του συνόλου των συμφωνηθέντων υπηρεσιών, μη έχοντας υποχρέωση για οποιουδήποτε είδους αποζημίωση ή αντικατάσταση μη παρασχεθείσας υπηρεσίας σε μεταγενέστερο χρόνο.

7. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ / ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Ξενοδοχεία: Η επιλογή των καταλυμάτων γίνεται με κριτήρια τη θέση τους, τις υπηρεσίες που προσφέρουν και την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορίας τους. Όλες οι πληροφορίες, που αφορούν στη κατηγοριοποίηση ή την κατάταξη των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων που αναφέρονται στα προγράμματα των οργανωμένων ή πωλούμενων ταξιδιών μας, είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία του κάθε κράτους για την τουριστική κατάταξη των ξενοδοχείων και καταλυμάτων, η οποία ενδέχεται να διαφέρει από χώρα σε χώρα. Τα δωμάτια των περισσότερων ξενοδοχείων φιλοξενούν δύο κρεβάτια ή ένα ημίδιπλο. Τα τρίκλινα δωμάτια είναι, στην ουσία, δίκλινα με επιπλέον κρεβάτι. Συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και το επιπλέον κρεβάτι μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά ή καναπές ή πτυσσόμενο.  Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μπείτε νωρίτερα στο δωμάτιο ή να αναχωρήσετε αργότερα, θα πρέπει να καταβάλετε τη σχετική επιβάρυνση (εφόσον υπάρχει ανάλογη διαθεσιμότητα). Αν, λόγω απρόβλεπτων δυσχερειών, o διοργανωτής του ταξιδιού αναγκαστεί να αλλάξει ξενοδοχείο με άλλο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, ο Ταξιδιωτικός Εταιρεία δεν υποχρεούται άλλης αποζημίωσης προς τους ταξιδιώτες. 

Στα μεμονωμένα ταξίδια σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης στο ξενοδοχείο, μετά την ημέρα ή την ώρα της προγραμματισμένης άφιξης του ταξιδιώτη, και εφόσον αυτός δεν έχει ενημερώσει εγκαίρως σχετικά το ξενοδοχείο, αυτό έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να διαθέσει το δωμάτιο για όλη την περίοδο της κράτησης, εάν τού ζητηθεί. 

Στην περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων, η Εταιρεία μας θα προσπαθήσει να αντικαταστήσει το δωμάτιο με άλλο δωμάτιο ξενοδοχείου ίδιας κατηγορίας ή αν αυτό δεν καταστεί εφικτό με δωμάτιο ξενοδοχείου χαμηλότερης κατηγορίας και θα επιστρέψει στον πελάτη τη διαφορά που προέκυψε, χωρίς η Εταιρεία μας να φέρει ουδεμία περαιτέρω ευθύνη ή υποχρέωση. 

Ενημερώνουμε δε με τους παρόντες όρους, ότι πριν από την αναχώρηση από το ξενοδοχείο ο ταξιδιώτης οφείλει να εξοφλήσει τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς του (τηλεφωνήματα, ποτά κλπ ). Η εξόφληση των ως άνω προσωπικών λογαριασμών δεν είναι ευθύνη της εταιρείας μας. 

Μέσα Μεταφοράς: Στα ταξίδια με πούλμαν στις εκδρομές της Ελλάδας οι θέσεις δίνονται με σειρά εγγραφής . Ο κάθε εκδρομέας δεν καταλαμβάνει συγκεκριμένο κάθισμα για όλες τις προβλεπόμενες μετακινήσεις αλλά δύναται να γίνονται αλλαγές θέσεων, ενώ στις εκδρομές του εξωτερικού αλλάζουν καθημερινά. Το κάπνισμα στο πούλμαν απαγορεύεται. 

Οι αεροπορικές εταιρείες, για τους δικούς τους λόγους, ορισμένες φορές, ναυλώνουν για δικές τους πτήσεις αεροπλάνα άλλης αεροπορικής εταιρείας. Η περίπτωση αυτή δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης του ταξιδιού από τον πελάτη ή διεκδίκηση τυχόν αποζημίωσης. 

Συνιστούμε να μην αφήνετε εκτεθειμένα και να επιτηρείτε συνεχώς όλα τα προσωπικά σας είδη (π.χ. κινητά τηλέφωνα κτλ.) σε οποιονδήποτε χώρο (ξενοδοχείο, πλοίο, αεροπλάνο κτλ.). Ειδικότερα στα ξενοδοχεία, είναι διεθνής πρακτική να μην αναλαμβάνουν ευθύνη για χρήματα ή τιμαλφή που αφήνει κανείς στο δωμάτιο. Για τέτοιες περιπτώσεις συχνά υπάρχουν μικρά χρηματοκιβώτια.

8. ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ, ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ & ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ

Για τους συμμετέχοντες ταξιδιώτες σε εκδρομές εξωτερικού απαιτείται η κατοχή νέου διαβατηρίου, το οποίο πρέπει να ισχύει για όσο χρόνο μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής καθορίζεται  από τις χώρες προορισμού (ήτοι λήξη διαβατηρίου μετά 3,6 ή 12 μήνες). 

Στις χώρες της ζώνης Schengen γίνεται δεκτή η αστυνομική ταυτότητα που αναφέρει τα στοιχεία του ατόμου και με λατινικούς χαρακτήρες. 

Τυχόν μη εξασφάλιση της έγκαιρης έκδοσης ή θεώρησης των ταξιδιωτικών σας εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση της συμμετοχής σας στο ταξίδι χωρίς χρέωση ακυρωτικών τελών. Κάθε ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την ισχύ και εγκυρότητα, την εξασφάλιση και τη φύλαξη των ταξιδιωτικών εγγράφων του που απαιτούνται για το ταξίδι του. Ο ταξιδιώτης έχει την ευθύνη της φύλαξης των εισιτηρίων και εν γένει όλων των ταξιδιωτικών εγγράφων καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις εθνικές διατάξεις και κανονισμούς καθώς και τις υποδείξεις των εθνικών αρχών. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κληθεί να παρασταθεί ενώπιον αρχής, συλληφθεί από τις τοπικές αρχές κτλ. 

Έλληνες υπήκοοι: Η εταιρεία μας , παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όσον αφορά στα ταξιδιωτικά και άλλα έγγραφα που απαιτούνται για Έλληνες υπηκόους, για κάθε ταξίδι και προορισμό και την έκδοση ή/και θεώρησή τους. Η ισχύς και η έγκαιρη έκδοση όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων είναι ευθύνη του ταξιδιώτη, και η εταιρείας μας σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για τυχόν μη έκδοση ή μη θεώρηση αυτών από τις αρμόδιες αρχές, στις οποίες πρέπει να απευθυνθεί ο ταξιδιώτης, όπως επίσης δεν ευθύνεται σε περίπτωση που η ισχύς της βίζας είναι μικρότερη από τη διάρκεια του ταξιδιού (ήτοι δεν συμπίπτουν οι ημερομηνίες) ή σε περίπτωση που ζευγάρι ταξιδιωτών έχουν διαφορετική υπηκοότητα μεταξύ τους, εκτός Schengen. 

Υπήκοοι άλλων χωρών: Οι υπήκοοι άλλων χωρών, που είναι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το τουριστικό γραφείο και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, καθώς και των χωρών που θα επισκεφθούν, προκειμένου να ελέγχουν αν χρειάζονται θεώρηση εισόδου ή οποιαδήποτε άλλα έγγραφα για τις χώρες που θα διέλθουν ή στις οποίες θα ταξιδέψουν, καθώς και για την επανείσοδό τους στην Ελλάδα ή στη χώρα απ’ όπου ξεκίνησαν. 

Ανήλικα τέκνα: O γονέας που συνοδεύει μόνος ανήλικο τέκνο, οφείλει να φέρει μαζί του επικυρωμένη εξουσιοδότηση/υπεύθυνη δήλωση με τη συναίνεση του έτερου γονέα- που δεν ταξιδεύει- στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα, με γνήσιο υπογραφής του. Σε περίπτωση ασυνόδευτου ανηλίκου τέκνου ακολουθείται η αντίστοιχη διαδικασία και απαιτείται επικυρωμένη εξουσιοδότηση/υπεύθυνη δήλωση μ συναίνεση και από τους δύο γονείς με γνήσιο υπογραφής. Η εταιρείας μας δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη αν οι τοπικές αρχές δεν δεχτούν την είσοδο αυτών στη χώρα τους ή ο αερομεταφορέας δεν επιτρέψει την είσοδο τους εντός της πτήσης. 

Υγειονομικές διατυπώσεις: Η εταιρεία μας παρέχει όλες τις πληροφορίες για τυχόν απαραίτητους εμβολιασμούς ή άλλες φαρμακευτικές προφυλάξεις για τις περιοχές τροπικών ή άλλων επιδημιών. Λόγω της εμπιστευτικότητας των ιατρικών προσωπικών δεδομένων – ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα – την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές έχει ο μόνον ο ίδιος ο ταξιδιώτης. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να ενημερωθεί εγκαίρως από τα κατά τόπους υγειονομικά γραφεία για τους υγειονομικούς κανονισμούς εκάστης χώρας, καθώς και για τα εμβόλια ή τα φάρμακα τα οποία πρέπει ενδεχομένως να προμηθευτεί. 

Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας θα πρέπει λαμβάνουν τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν. Η εταιρεία μας δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση επέλευσης ενός ανάλογου συμβάντος, η εταιρεία μας κατά το μέτρο του δυνατού θα προσπαθήσει να συμπαρασταθεί στον παθόντα, δεν υπέχει όμως υποχρέωση κάλυψης κανενός απολύτως σχετικού εξόδου και αλλαγής του προγράμματος του ταξιδιού, το οποίο θα συνεχιστεί ομαλά.

9. ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Η εταιρείας μας έχει συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης με Ασφαλιστική εταιρεία, το οποίο καλύπτει τυχόν αξιώσεις πελατών για τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεση οργανωμένου ταξιδιού. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αντιμετωπίζει, μεταξύ άλλων, την περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων, καθώς και τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών στην περίπτωση αυτή. Ο αριθμός του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας αναγράφονται στη σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού στην περίπτωση πολυήμερης εκδρομής. Επίσης ο ταξιδιώτης εφόσον το αιτηθεί δύναται να λάβει αντίγραφο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

10. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη  και φροντίδα των κατόχων τους, ανεξάρτητα της ύπαρξης ή όχι συνοδείας εκπροσώπων της εταιρείας μας. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας, ισχύουν οι αντίστοιχες διεθνείς συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον και για τα ξενοδοχεία και η ευθύνη στην περίπτωση αυτή, περιορίζεται στα προβλεπόμενα από τις συνθήκες αυτές. Ο Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αποσκευών. 

Σε περίπτωση αεροπορικών ταξιδιών, το πλήθος , το μέγεθος και το βάρος αποσκευών ανά ταξιδιώτη θα περιλαμβάνεται στα σχετική σύμβαση και πέραν των εκεί ορισθέντων οποιαδήποτε σχετική επιβάρυνση θα καλύπτεται αποκλειστικά από τον ταξιδιώτη.

11. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Κατά την οργάνωση ενός ταξιδιού η εταιρείας μας προπληρώνει σημαντικά ποσά για την εξασφάλιση καταλυμάτων και λοιπών απαραίτητων υπηρεσιών και δεσμεύεται σε αποζημίωση (προς ξενοδόχους κλπ) σε περίπτωση ολικής ή μερικής ακύρωσης. Αυτό έχει ως συνέπεια να είναι υποχρεωμένο σε περίπτωση ακύρωσης να παρακρατά την προκαταβολή ή να αναζητήσει και επιπλέον ποσό από τον ταξιδιώτη. 

Σε περίπτωση μονοήμερης εκδρομής και εφόσον έχει πληρωθεί η εταιρείας μας από τον ταξιδιώτη, δίνει την δυνατότητα σε αυτόν να αντικαταστήσει τη θέση του με άλλο άτομο, το οποίο συνεπάγεται ότι έχει αποδεχτεί τους γενικούς όρους συμμετοχής και το πρόγραμμα της εκδρομής. 

Οι ακυρώσεις συμμετοχής από την πλευρά του ταξιδιώτη γίνονται μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της κράτησης (και εφόσον δεν είναι δυνατή η εκχώρηση της κράτησής του σε άλλο άτομο με τις προϋπόθεσης που αναφέρονται  στο Άρθρο 6 των Γενικών όρων συμμετοχής), υπόκεινται στα παρακάτω ακυρωτικά τέλη κατ’ άτομο, ανάλογα με τη χρονική στιγμή κατά την οποία γίνεται η ακύρωση, ενώ είναι ανεξάρτητα από το αν έχουν ήδη καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες ή όχι: 

Για ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό (και εφόσον δεν υφίσταται διαφορετική ακυρωτική πολιτική από τον μεταφορέα ή το ξενοδοχείο), εκτός των “μακρινών” ταξιδιών, αν δεν ορίζεται κάτι διαφορετικό στη σύμβαση :

  • Άνω των 45 ημερών πριν από την αναχώρηση: 50 € για ταξίδια στην Ελλάδα και 150 € για ταξίδια στο εξωτερικό, κατ’ άτομο, για διαχειριστικά έξοδα. 
  • Από 44 έως και 30 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 40% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
  • Από 29 έως και 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 75% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
  • Έως 13 ημέρες πριν την αναχώρηση και σε περιπτώσεις non show (μη εμφάνισης στην αναχώρηση): 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού. 

Για τις κρουαζιέρες ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων σύμφωνα με τους όρους των συμβάσεων της κάθε εταιρείας που ισχύουν για κάθε εκδρομή – κρουαζιέρα. Για τα ατομικά / μεμονωμένα ταξίδια ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων σύμφωνα με τους όρους του κάθε ναύλου των αεροπορικών εταιριών καθώς και την πολιτική για θέματα ακυρώσεων του εκάστοτε ξενοδοχείου. Σε περιπτώσεις μη επιστρέψιμων ναύλων (εντός ή εκτός Ελλάδος), τα ακυρωτικά φθάνουν ακόμη και το 100%, όπως καθορίζεται από την αεροπορική ή ακτοπλοϊκή εταιρεία και αναφέρεται στο πρόγραμμα της εκδρομής ή την προσφορά. 

Για τα χαρακτηριζόμενα από τα σχετικά προγράμματα της εταιρείας μας ως “μακρινά” ταξίδια, τα ακυρωτικά τέλη δύνανται να ορίζονται από την αντίστοιχη σύμβαση και αναφέρονται ρητά στο πρόγραμμα των ταξιδιών. Αν δεν ορίζονται στη σύμβαση τότε: 

  • Άνω των 61 ημερών πριν από την αναχώρηση, το σύνολο της προκαταβολής (40% της συνολικής αξίας του ταξιδιού) για διαχειριστικά έξοδα. 
  • Από 60 έως 30 ημέρες πριν από την αναχώρηση, το 50% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
  • Έως 29 ημέρες πριν από την αναχώρηση και σε περιπτώσεις non show (μη εμφάνισης στην αναχώρηση) το 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.

Τα παραπάνω ακυρωτικά ισχύουν ακόμη και στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης: α) Δεν συμμετέχει σε όλες τις εκδηλώσεις του προγράμματος ή/και χρησιμοποιεί δικό του μεταφορικό μέσο (και εφόσον δεν υφίσταται διαφορετική ακυρωτική πολιτική από τον μεταφορέα ή το ξενοδοχείο), β) Ακυρώνει συμμετοχή σε ταξίδι και επιθυμεί συμμετοχή του στο ίδιο ακριβώς ταξίδι αλλά σε μελλοντική ημερομηνία.

Για αναχωρήσεις σε εορταστικές περιόδους, περιόδους εκθέσεων αθλητικών ή καλλιτεχνικών γεγονότων, κρουαζιέρες ή ταξίδια που πραγματοποιούνται με ειδικά ναυλωμένες πτήσεις ή πλοία, οι παραπάνω αναφερόμενες χρονικές περίοδοι ακύρωσης πιθανόν να είναι μεγαλύτερες και τα ποσοστά παρακρατήσεων υψηλότερα, ωστόσο θα αναγράφονται ρητά στο πρόγραμμα της συγκεκριμένης εκδρομής.  

Οι χρεώσεις γίνονται ανεξάρτητα από τον χρόνο της εγγραφής ή από το αν έχουν ήδη καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες ή όχι. Στην περίπτωση που ένα από τα δύο άτομα που έχουν επιλέξει να διαμείνουν ή διαμένουν σε δίκλινο δωμάτιο ακυρώσει τη συμμετοχή του, θα καταβάλει τα ανάλογα ακυρωτικά τέλη. Εφ’ όσον τα παραπάνω ακυρωτικά τέλη δεν ισούνται με το 100% της συνολικής αξίας του ταξιδιού, το άτομο που θα ταξιδέψει τελικά, θα πληρώσει και τη διαφορά του δωματίου του, καθώς θα διαμείνει αναγκαστικά σε μονόκλινο. 

Η εταιρείας μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποφυγή των παραπάνω χρεώσεων σε περίπτωση εκτάκτων περιπτώσεων , ασθένειας κτλ με τυχόν αντικατάσταση θέσης του ταξιδιώτη με άλλο. Η τακτοποίηση των λογαριασμών που προκύπτουν από ακυρώσεις οφείλουν να τακτοποιούνται από τον ταξιδιώτη εντός προθεσμίας 30 ημερών μετά το πέρας της εκδρομής/ταξιδιού.

12. ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Η εταιρεία μας φροντίζει να είναι εναρμονισμένη με την κείμενη νομοθεσίας και εναρμονίζεται με την εκάστοτε νομοθεσία σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο ως προς την ορθή χρήση των προσωπικών δεδομένων. Για την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ο ταξιδιώτης συναινεί στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, όπως είναι στοιχεία προσδιοριστικά της ταυτότητάς του και πληροφορίες που αφορούν υπηρεσίες που χρησιμοποιεί και συνήθειες που έχει. Ενημερωθείτε εκτενέστερα από τη σελίδα μας. 

Η εταιρεία μας και ο ταξιδιώτης δεσμεύονται να ενεργούν σύμφωνα με την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη και να επιλύσουν τυχόν διαφορά τους- που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού – με γνώμονα αυτά.

Σε περίπτωση αποτυχίας των σχετικών προσπαθειών, τα μέρη δεσμεύονται να απευθυνθούν στην Επιτροπή Φιλικής Επίλυσης Διαφορών του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων και να ζητήσουν τη μεσολάβησή της. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της έδρας της εταιρείας μας, ήτοι τα Δικαστήρια των Ιωαννίνων.

Scroll to Top